• דיקור סיני

דיקור סיני הינו השיטה הוותיקה והמצליחה
    ביותר ברפואה המשלימה

• טווינא

ה טווינא הינה פזיותרפיה סינית, אשר נותנת מענה לכל בעיה אורטופדית, דרך מצויינת להפטר מכאבים אוררטופדים.

• צמחי מרפא סיניים

צמחי מרפא סיניים הינם צמחים מן הטבע, כי אפשר לטפל בגוף בעזרת רכיבים טבעיים מהצומח

• שיאצו

שיאצו הינה שיטת טיפול מגע נפוצה בעולם אשר משלבת ריפוי עם הנאה.

• חדר מלח

חדר מלח הינו כלי טיפול הקיים כבר מאות שנים. את מכרות המלח אפשר למצוא במזרח אירופה בעומקים של עד 300 מטר מתחת לפני האדמה.

טווינא

טיפול טווינא - המרפאה של רואי

טיפול טווינא

היסטוריה

ה טווינא הופיעה לראשונה בראשית המאה ה-18 והתפתחה באזורים שונים בסין .
בתחילת המאה ה-20 בקשה ממשלת סין לבטל את השימוש ב טווינא בגלל שלא היה לה כל ביסוס מדעי. אולם דבקותם של המטפלים הסיניים ב טוינא מנעה את ביטולה, וכיום היא מקובלת מאד בסין ובעוד המון מדינות בעולם.
עד היום ניתן למצוא זרמים שונים לטיפול זה אשר כל אחד מהן שם את הדגש על מימד מסוים או טכניקה מסוימת של שיטה זו.

מהי טווינא

ה טווינא הינה פזיותרפיה סינית, אשר נותנת מענה לכל בעיה אורטופדית, גם לבעיות שלרפואה הקונבנציונלית אין מענה עליהן. את ה טווינא עושים לרוב בלבוש מלא וקיימת האפשרות למספר מנחים שנקבעים לפי הצרכים האישיים של כל מטופל- שכיבה על הגב, שכיבה על הבטן, שכיבה על הצד וישיבה. הטיפול לרוב יהיה ממוקד לבעיה הספציפית (כאבי כתף, כאבי גב תחתון ועוד…) תוך כדי התייחסות לתיאוריות הסיניות. דרך עבודה על נקודות (כמו בדיקור סיני) ומסלולי מרידיאנים.

משך הטיפול הוא קצר בהשוואה לטיפולים אחרים (20-30 דקות), מה שמאפשר שילוב עם טכניקות טיפול נוספות כדוגמת דיקור סיני. מהלך הטיפול משולב בשימוש בשיטת צ'י גונג (תרגילים "אנרגטיים" לשיפור מצבם הפיזי ו"האנרגטי" של המטפל והמטופל) – תרגולים אלה מאפשרים טיפול במספר רב של מטופלים.

ה טווינא הינה שיטת טיפול חזקה ואפקטיבית בעלת תוצאות מהירות ויכולת להחזיר בחזרה טווחי תנועה שנפגעו בהפגת כאבים אקוטיים וכרוניים גם של שנים.

ה טווינא נעשית ע"י לחיצות ומגע יחודיים בנקודות ספציפיות לבעיה ואינדיבידואליות מאדם לאדם ויעילה לבעיות כגון:

• כאבי צוואר וחגורת הכתפיים
  • כאבי מפרקים (כתף, מפרק, שורש כף היד, שורש כף הרגל, ברך ואצבעות)
  • כאבי גב
  • פריצת דיסק